Udlejning af alt inden for: Service - Borde & Stole - Telte - Bar & Lounge - Storkøkken

FSU har en stor kapacitet, som er svær at finde andre steder, kombineret med konkurrencedygtige priser. Vi har oplevet, at de var konkurrencedygtige selv på et arrangement afholdt i Malmø. Vi har brugt FSU gennem mange år, og møder altid stor fleksibilitet og villighed til at løse vores problemer.

Morten Hovendahl, Agenda Group

Vi gør os hver dag umage for at yde den bedste service. Vi har spurgt vores kunder, om det er lykkes.

Ordene service og fleksibilitet betyder alt for os. Det er vigtigt for os at kunderne møder en leverandør som tager ansvaret alvorligt, og får det umulige til at lykkes til tiden. Vores mission er ganske enkelt at være med til at gøre vores kunders arrangementer til en succes hver gang. Vi har spurgt et udpluk af vores kunder, hvordan de oplever Fyns Serviceudlejning som samarbejdspartner. Vi er stolte og ydmyge over de svar vi fik.

Se svarene her

Tiltag i forbindelse med COVID-19

Hos FSU har vi altid haft et stort fokus på kvaliteten af vores produkter, hvorfor vi eksempelvis altid selv står for opvask af vores service i industriopvaskemaskiner. Grundet COVID-19 har vi indført en række yderlige tiltag så vi er med til at minimere smitten, og passe bedst muligt på vores kunder og ansatte.

• Vores ansatte bærer altid handsker når de håndterer indgående og udgående vare.
  • Alt service, køkkenudstyr og produktionsborde desinficeres efter hver udlejning.
  • Alle paller forsegles med pallehætter og film inden de forlader vores lager.
  • Vores ansatte undgår fysisk kontakt med kunderne og holder en behørig afstand.
  • Ved afhentning eller returnering på vores lager beder vi vores kunder holde afstand og spritte hænder ved opsatte stationer.
  • Ved afhentning og returnering skal kunderne selv læsse og aflæsse bilerne.
Ja tak til nyhedsbrevet
Ring på 66 11 11 99 eller 70 11 11 99