Teltudlejning til hele landet

I Fyns Serviceudlejning fører vi et stort udvalg af forskellige telte, og vi udlejer til hele landet – fra Skagen i det nordlige Jylland til Dragør på Sjælland i øst. Vi udlejer hvide festtelte i mange forskellige størrelse, og typer. Telte med eller uden vinduer, telte med eller uden fast gulv, alt sammen kan vi ordne. Vi tager vores teltudlejning seriøst, og derfor er alle vores festtelte certificerede – og de leveres naturligvis rene og uden en eneste skramme.

Udlejning af telte i forskellige størrelser

Vi udlejer telte i mange forskellige størrelser, og hos os kan du altid finde et telt der passer til dit arrangement. Som udgangspunkt udlejer vi telte i størrelserne tre meter, seks meter, ni meter, ti meter og tolv meters bredde.

Hvis du har brug for endnu større telte, kan de også lejes gennem vores faste samarbejdspartnere inden for teltudlejning. Faktisk er der nærmest ingen grænser for, hvor stort et telt du kan leje hos os. Vi tilbyder bl.a.:

• Udlejning af små festtelte, perfekt til børnefødselsdage
  • Udlejning af mellemstore festtelte som vil passe perfekt til konfirmationer
  • Udlejning af store festtelte til større arrangementer såsom bryllupper
  • Udlejning af telte til festivaler og koncerter, hvor der er brug for de allerstørste telte

Er du interesseret i vores teltudlejning? Så kan du se hele vores udvalg af festtelte her

Gennemsigtige telte giver god udsigt

Et gennemsigtigt telt gør det muligt at se både ud og ind, uanset vind og vejr. Transparente telte er den perfekte blanding af afskærmning og udsigt og er helt klart værd at prøve, hvis man føler sig nysgerrig. Holder man f.eks. en event i en smuk have, vil det være en skam ikke at kunne nyde godt af udsigten inde fra teltet. Men man er jo nødt til at blive i teltet, hvis det nu blæser eller regner. Med et gennemsigtigt telt vil i nyde godt af både beskyttelse fra elementerne og den pæne udsigt – perfekt til arrangementer, der foregår ude i naturen.

Festtelte på græs og asfalt

Når vi står for teltudlejningen, skal vi altid vide, om teltet skal placeres på græs eller på asfalt/fast underlag. Hvis det skal stå på græs, kan vi fæstne teltet med pløkker i jorden. Skal teltet derimod stå på enten asfalt eller fast underlag, skal der bruges betonklodser for at sørge for, at teltet står fast. Betonklodser kan lejes som ekstraudstyr, og bliver i de tilfælde leveret sammen med teltet.

Ud over festteltene fører vi også et bredt udvalg af tilbehør. Hos os kan du bl.a. leje paniklys og nødskilte, belysning både inden og uden for teltet, alu-døre og mere.

Teltudlejning i højeste kvalitet

Vi sætter en stor ære i altid at levere festtelte af den højeste kvalitet, og vores egne professionelle medarbejdere sætter dem op efter gældende love og regler.

Se vores udvalg af telte her

Ja tak til nyhedsbrevet
Ring på 66 11 11 99 eller 70 11 11 99