Udlejning af bar- og loungemøbler

Lej loungemøbler til din næste fest hos Fyns Serviceudlejning. Vi sørger at sætte de helt rigtige rammer for jeres næste fest. Vi har et enormt stort sortiment, som muliggør tilblivelsen af utallige typer af fester – kun fantasien sætter begrænsninger. Fyns Serviceudlejning har derfor Danmarks største udvalg af udlejning af bar- og loungemøbler, så du kan uden tvivl finde noget i vores webshop,  som passer til lige præcis din fest. I webshoppen kan du nemlig finde alt fra sofaer, sækkestole og barelementer samt LED-caféborde og meget mere.

Det bliver mere og mere populært med fester på specielle lokationer eller derhjemme, og derfor oplever vi på dette område en stor efterspørgsel, hvorfor vores sortiment løbende vil blive udvidet med nye lækre løsninger, så de kan være med til at danne rammerne for din fest.

Vi tilbyder blandt andet

•  Leje af sofaer i læder eller stof
  •  Leje af Fatboy sækkestole
  •  Leje af treller
  •  Leje af siddemiljøer
  •  Leje af bar og barstole
  •  Leje af LED-caféborde
  •  Leje af sofaborde eller borde lavet af kabeltromler i flere størrelser.
  • Og endnu mere – så kig endelig i vores webshop. Du kan også altid ringe eller skrive til os. Du finder vores kontaktinformation her.

Hvilke typer af fester kan du holde?

Serviceudlejning bryllup

Hos Fyns Serviceudlejning har vi forskellige typer af bar- og loungesæt, som du kan leje til din næste fest. Vi har næsten 100 forskellige varer og genstande, som du kan vælge imellem til din fest, så den får det helt rigtige udtryk. Neden for giver vi nogle ideer til mulige temaer for din næste fest.

Den rustikke fest

Skal dit tema for eksempel være rustikt har vi et bredt udvalg af træmøbler af paller og naturbænke, hvor det er muligt at skabe et helt specielt og skræddersyet arrangement. Det kan både opbygges som intime loungesæt med plads til 4-6 personer eller som et helt arrangement af flere naturbænke med bord, hvor der er plads til op til 16 personer. Fuldend det rustikke og uformelle look med et fadølsanlæg, hvor dine gæster kan samles omkring.

En western fest med knald på

Skal du holde en western inspireret fest, så er mulighederne for skabe de helt rigtige unikke rammer næsten uendelige! Hos Fyns Serviceudlejning har vi et hav af forskellige varer til at skabe lige præcis den fest, som du ønsker. Vi har alt lige fra olietønder i forskellige farver, western inspireret Chesterfield Sofa, vintage træborde i mørk træ og meget mere. Find endnu flere varer på vores webshop, som du kan bruge til din næste western fest!

En uforglemmelig bryllupsfest

Et bryllup er en af de aller største dage i jeres liv, hvor I fejrer kærligheden med familie og alle dem, som I har nært. Derfor skal rammerne selvfølgelig være helt perfekte til jeres fest. Hos Fyns Serviceudlejning kan I leje alt det, som I skal bruge til at skabe den mest magiske fejring af jeres kærlighed – I kan finde alt det i skal bruge på vores webshop.

Vi står selvfølgelig også klar til at sørge for, at jeres gæster ligeledes får de bedste forudsætninger for at fejre jeres store dag. Derfor anbefaler vi, at I lejer bar- og loungemøbler til jeres gæster, så de kan snakke med hinanden i roligere rammer og hvile fodtøjet mellem festlighedernes indslag. Lej for eksempel forskellige smukke og romantiske møbler i velour, som både skaber en helt magisk stemning samtidig med, at de er helt vildt bekvemme at sidde i. Vi har både sofaer, puffe, stole og meget mere i mange forskellige farver, så I vil altid kunne finde lige præcis de farver, der passer ind i jeres bryllups farvetema.

Er I derimod til det mere enkle og stilrene look, så tag endelig et kig på vores lædersofaer. Du kommer i både hvid og sort, så de kan nemt tilpasses jeres fest. Hvis læder ikke lige er jeres foretrukne, så tag et kig på vores enkle sofaer i stof. De kommer både i hvid og i en mørkere grå, så de ligeledes kan tilpasses jeres farvetemaer.  Derudover kan de grå sofaer sammensættes på forskellige måder, så I kan skræddersy jeres loungesæt til jeres behov.