Leje af borde og stole til alle begivenheder

Det bliver ikke nemmere at leje borde og stole end ved FSU. Vi er lagerførende af at bredt sortiment af alle typer borde og stole. Fyns Serviceudlejning leverer til ethvert arrangement, så du finder noget for enhver smag.

Vi tilbyder leje af borde og stole til fester, bryllupper, konfirmation, kurser, konferencer og meget mere. Har du behov for opsætning og nedtagning af borde og stole til store arrangementer, er FSU er din professionelle samarbejdspartner.

Det er nemt og hurtigt at leje gennem FSU. Hvis du er i tvivl om, hvor mange eller hvilke borde og stole du skal leje, står vi klar til at rådgive dig

Hvis du ved præcis, hvilke borde og stole du gerne vil leje, kan du gå direkte til vores webshop. Her kan du bestille på alle tidspunkter, og din ordre vil blive behandlet hurtigst muligt.

Stole og runde borde til arrangement

Bordudlejning med mange muligheder

Når du bestiller bordudlejning, er det ofte med med udgangspunkt i faste kriterier bestemt af antal gæster, omgivelser eller ønsket om en bestemt bordplan eller flow for begivenheden. Hos FSU har vi stor erfaring med at sammensætte borde, stole og alt andet serviceudlejning, så det passer perfekt til dine forventninger.

Stole- og bordudlejning kan have stor indflydelse på hvordan det samlede udtryk bliver. Vi hjælper dig med at få det hele til at gå op i en en højere enhed, og spille sammen med service og evt. tema.

Du kan vælge mellem rigtig mange modeller i vores bordudlejning. Vores lager byder på mere end 30 forskellige størrelser, af både runde og firkantede borde. Det giver rig mulighed for at kombinere og tilpasse efter dine ønsker og behov.

FSU tilbyder

•  Leje af plankeborde
  •  Leje af runde borde
  •  Leje af højde-justerbare borde
  •  Leje af caféborde
  •  Leje af borde/bænke-sæt
  •  Leje af højglansborde
  •  Leje af langborde

Som en unik type bordudlejning har vi 250 stk. runde borde i Ø152 cm, 250 stk. borde i Ø180 cm. og 100 stk. borde i Ø200 cm. Derudover tilbyder vi store mængder høje og lave caféborde, borde-/bænke-sæt og højdejusterbare borde.

Du kan leje borde og stole i hele landet

Fyns Serviceudlejning leverer i hele Danmark. Hvis du lejer borde og stole hos os, er du garanteret høj kvalitet, god service og levering til tiden. Både hvis du befinder dig i Jylland, på Fyn eller Sjælland.

Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse, og at alt kører som smurt. Vi gør det så nemt for dig som overhovedet muligt og behandler din ordre så hurtigt, vi kan. Uanset hvor mange borde og stole, du skal leje, vil du opleve en professionel og effektiv levering.

Hvis det bedre kan betale sig for dig, har du også mulighed for selv at afhente din bestilling. Hvis du bestiller gennem webshoppen, er det bare vigtigt, du skriver “Henter selv” under leveringsadressen. Vi gør også opmærksom på at alle varer skal fragtes i et lukket køretøj.

Læs mere om levering, afhentning og bestilling i vores FAQ.

FSU festudlejning

Leje af stole

Hvis du skal leje stole til fester eller events, er det også vigtigt at overveje, hvilken type der egner sig bedst. Vi er lagerførende i et kæmpe udvalg, der i kombination med borde og service kan være med til at understege det udtryk du ønsker.

Vores udvalg af stole kommer i høj kvalitet, af forskellige materialer. Når du lejer stole hos FSU er du garanteret modeller, som dine gæster sidder godt på i mange timer. Vi har et udvalg, der henvender sig til alt fra firmafester og bryllupper til konferencer, kurser og andre store events.

Ved du præcis, hvilke og hvor mange stole, du skal leje? Så bestil direkte i vores webshop. Det er nemt, sikkert og hurtigt.

Find alle stole hos os

•  Leje af guldstole
  •  Leje af wienerstole
  •  Leje af polstrede stole
  •  Leje af barstole
  •  Leje af vintage stole
  •  Leje af træstole “wood chair”
  •  Leje af Chiavari stole
  •  Leje af havestole

Uanset hvor mange stole, du skal bruge, kan du leje dem hos FSU. Vælg mellem mere end 20 forskellige typer og modeller – lige fra barstole til polstrede stole og havemøbler.