Leje af festtelte

Vi fører et stort udvalg af hvide festtelte med og uden vinduer eller fast gulv. Alle vores festtelte er certificerede og leveres naturligvis helt rengjorte og intakte.

Lej festtelte i forskellige størrelser

Vi tilbyder telte i 3 m, 6 m, 9 m, 10 m og 12 meters bredde - større telte kan også lejes gennem vores faste samarbejdspartnere. Længden på festteltet kan næsten fortsætte i det uendelige. Vi tilbyder bl.a.:

•  Leje af lille festtelt
  •  Leje af mellem festtelt
  •  Leje af stort festtelt
  •  Leje af telt til festival og koncert

Se hele vores udvalg af festtelte her.

Lej transparent telt

Hvad end vejret er godt eller dårligt, så gør et gennemsigtigt telt det muligt at se både ud og ind. Transparente telte giver dig mulighed for at afskærme jeres event fra vind og vejr, men I bibeholder den fulde udsigt. Dette er især en fordel, hvis I er ude på smukke arealer, og I gerne vil se udsigten fra teltet.

Når du lejer telt hos os, skal vi altid vide, om det skal placeres på græs eller på asfalt/fast underlag. Skal det stå på græs, kan det fæstnes med pløkker i jorden. Skal teltet derimod stå på fast underlag, skal der leveres betonklodser med for at fastholde teltet. Betonklodser lejes som ekstraudstyr.

Vi fører også et bredt udvalg af tilbehør til dit festtelt, som f.eks. paniklys og nødskilte, belysning og alu-døre.

Telte i højeste kvalitet

Vi sætter en ære i at levere festtelte af højeste kvalitet, som altid opsættes efter gældende love og regler af vores egne medarbejdere.

Se vores udvalg af telte her.

Ja tak til nyhedsbrevet
Ring på 66 11 11 99 eller 70 11 11 99